Kremlin apologizes to German newspaper behind Panama Papers for alleging Goldman Sachs link

The Kremlin has issued an official apology to German daily Süddeutsche Zeitung for an incorrect comment made by Vladimir Putin during his annual Q&A session on Thursday, when he said the newspaper was owned by the US investment bank Goldman Sachs. Read Full Article at RT.com

Aggregated News

Aggregated news from around the world, brought to you in a single source for convenience. These snippets of news include a link to the full article. Please peruse our other editorial and original content, as well. 

Leave a Reply